Додатки

 

    Додаток № 1

до документації конкурсних торгів

Форма „Пропозиція конкурсних торгів" подається у вигляді, наведеному нижче.

Учасник не повинен відступати від даної форми.

 

ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ конкурсних торгів»

(форма, яка подається учасником на фірмовому бланку при наявності)

Ми, ____________________________________________________________________,

                                            (повна назва учасника)

надаємо свою пропозицію конкурсних торгів щодо участі у відкритих торгах на закупівлю товару Донецьким національним медичним університетом імені М. Горького (надалі – Замовник) . Предмет закупівлі Машини обчислювальні, частини та приладдя до них,   Код ДК 016:2010 - 26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них Лот_____(____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________)згідно з технічними та іншими вимогами замовника торгів викладеними у документації конкурсних торгів.

Уважно вивчивши документацію конкурсних торгів на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у комерційній частині цієї пропозиції.

1 . Повне найменування учасника __________________________________________________

2. Адреса (юридична та фактична) __________________________________________________

3. Телефон/ факс_________________________________________________________________

4. Керівник учасника  (прізвище, ім’я, по батькові)____________________________________

5. Код ЄДРПОУ__________________________________________________________________

6. Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), дата утворення, місце реєстрації_______________________________________________________________________

7. Пропозиція:

Ціна пропозиції конкурсних торгів з ПДВ (або без ПДВ враховуючи статус платника податків учасника), грн.:

Лот №1

_______________________________________________________________________________

                                                     (цифрами та словами)

Лот №2

_______________________________________________________________________________

                                                     (цифрами та словами)

Лот №3

_______________________________________________________________________________

                                                     (цифрами та словами)

Лот №4

_______________________________________________________________________________

                                                     (цифрами та словами)

Вартість за одиницю товару:

Лот №1

п/п

Найменування Товару

 

УКТ ЗЕД*

Одиниця виміру

Кіль

кість

Ціна за одиницю без ПДВ, (грн.)

ПДВ,

(грн.)

Загальна вартість без ПДВ, (грн.)

Загальна вартість із ПДВ,

(грн.)

                 
  Всього              

Лот №2

п/п

Найменування Товару

 

УКТ ЗЕД*

Одиниця виміру

Кіль

кість

Ціна за одиницю без ПДВ, (грн.)

ПДВ,

(грн.)

Загальна вартість без ПДВ, (грн.)

Загальна вартість із ПДВ,

(грн.)

                 
  Всього              

Лот №3

п/п

Найменування Товару

 

УКТ ЗЕД*

Одиниця виміру

Кіль

кість

Ціна за одиницю без ПДВ, (грн.)

ПДВ,

(грн.)

Загальна вартість без ПДВ, (грн.)

Загальна вартість із ПДВ,

(грн.)

                 
  Всього              

Лот №4

п/п

Найменування Товару

 

УКТ ЗЕД*

Одиниця виміру

Кіль

кість

Ціна за одиницю без ПДВ, (грн.)

ПДВ,

(грн.)

Загальна вартість без ПДВ, (грн.)

Загальна вартість із ПДВ,

(грн.)

                 
  Всього              
 

8. Уповноважена особа учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі ____________________________________________________________________________________.

                                                                (посада, ПІБ уповноваженої особи учасника)

            Що стосується акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, то Ваша документація конкурсних торгів  разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) має силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором.

            Ми підтверджуємо, що вся інформація, надана нами у складі нашої пропозиції конкурсних торгів, є достовірною.

             Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів з моменту закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів  установленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.

            Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати договір із замовником,  не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів та не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції.

Керівник підприємства –

учасник процедури закупівлі                   ______________________   _____________________      

                                                                             М.П. (підпис)                       (ініціали, прізвище)

      Додаток2

до документації конкурсних торгів

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ

ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Код ДК 016:2010 - 26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них (код ДК 021:2015 – 30000000-9 Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення),(компютерна та оргтехніка в асортименті):

п/п

Найменування товару Технічні характеристики чи інші властивості товару Кількість одиниць

Лот №1

ДК 021:2015 - 30213000-5 – Персональні комп’ютери

ДК 016:2010 - 26.20.15-00.00 - Машини автоматичного обробляння інформації цифрові інші, що мають або не мають в одному корпусі один або два з таких пристроїв: запом’ятовувальні пристрої, пристрої введення, пристрої виведення

60

Персональний комп’ютер (комплект)

Виробник  архітектури,  логіки - Intel, або еквівалентний за технічними характеристиками та функціональністю

Процесор. Двох’ядерний, Intelbased процессор з  тактовою частотою не нижче 3,0 ГГЦ, виробництва 2015 року, або новіше, кэш-память процесору 3 MB або більше.

 
Материнська плата. Виготовлена з використанням твердотілих коденсаторів (мінімальний термін служби - 50 000 годин). Інтегрована відеоплата з DVI портом.  
Система охолодження процесора. Повинна забезпечувати рівень шуму не більше 50 дБА і робочу температуру для відповідного процесора при максимальному навантаженні.  
  Пам'ять. Не менш 4 Гб
Графічний адаптер – інтегрований у материнську плату, з DVI портом
  Жорсткий диск. Інтерфейс   SATA II або новіше. Місткість не менше 500 Гб.
Блок живлення. Потужність, що забезпечує надійне електроживлення всієї системи при максимальному навантаженні, не нижче 400 Вт
Корпус. Формат Minitower. Збірка і матеріали корпусу повинні забезпечувати роботу без зайвих вібрацій і деренчання. Аудіовиходи – 2, виходи 2 USB в районі передньої панелі.
  Клавіатура. Дротова, USB / PS/2 , кабель довжиною не менше 1,5м. Класичний дизайн з клавішею «Enter» висотою в два ряди, з цифровою клавіатурою; кількість клавіш – 106; тип – мембранна; є цифровий блок.
Миша. Лазерна, дротова, USB/ PS/2 , кабель довжиною не менш 1,5м, дві кнопки+коліщатко/коліщатко.
  Монітор. Широкоформатний, не менше 21’’ . Розширення екрану 1920х1080 (16:9). Інтерфейс DVI. Комплектація кабелем DVI - DVI / Тип  ЖК-матриці – TFT TN або IPS або PLS; блокживленнявбудований.
Оптичний диковод -  DVD-RW.  
  Попередньо встановлено операційна система -  Free DOS.

Лот 2.

ДК 021:2015 - 30213100-6 – Портативні комп’ютери

ДК 016:2010 - 26.20.11-00.00 Машини автоматичного обробляння інформації переносні, масою не більше ніж 10 кг, зокрема лаптопи та ноутбуки; органайзери цифрові персональні та подібні комп'ютери

14

Ноутбуки


Характеристикиекрану:
Діагональекранудюймів - 15,6
Типматриці - TN + film
Типпокриттяекрану - глянцеве
Роздільназдатністьекрану - 1366x768
Процессор:
Типпроцесора - Intel Core i3-4005U, абоеквівалентнийзатехнічнимихарактеристикамитафункціональністю

Дата виробництва – 2012 рік, або новіше
Частота, ГГц – не нижче 1,7
Кількість ядер процесора - 2
Операційна система - Free DOS.
Оснащення:
Об'єм оперативної пам'яті
DDR3L, ГБ – 4
Максимальний об'єм оперативної пам'яті, ГБ - 8
Жорсткий диск, ГБ - 500
Оптичний привід - DVD-RW
Графічний адаптер, об'єм пам'яті - NVIDIA GeForce 820M, 2 ГБ, або еквівалентний за технічними характеристиками та функціональністю
Зовнішні порти: 2xUSB 2.0, 1xUSB 3.0, HDMI, speaker out, mic-in
Кардрідер - SD, MMC
WEB-камера - є
Комунікації:
Мережевий адаптер - 10/100
Wi-Fi - 802.11 b / g / n
Bluetooth - 4.0

Комплект поставки: ноутбук, батарея, блок

 живлення, керівництво користувача

 
     

Лот №3

ДК 021:2015 - 30121300-6 - Копіювально-розмножувальне обладнання

ДК 016:2010 - 26.20.18-00.00 - Пристрої, що виконують дві чи більше з таких функцій: друкування, сканування, копіювання, факсимільний зв’язок

27

Багато-

функцінальний пристрій

Технологія друку - лазерна
Палітра друку - чорно-біла
Принтер:
Формат паперу - А4
Дозвіл друку,
dpi - 600х600 / 1200х1200
Швидкість чорно-білого друку, стор / хв - 23
Вихід першої чорно-білої сторінки, сек - 6
Максимальний обсяг друку, стор / міс - 8000
Витратні матеріали:
Щільності паперу, г / м2 - 60-163
Конфігурація картриджів - тонер-картридж
Кількість картриджів - 1
Картридж - чорний
Ресурс чорного картриджа, стор - 2400 pages (за ISO 19752)
Сканер:
Тип сканера - 600х600 / 9600х9600
Копір:
Швидкість чорно-білого копіювання, стор / хв - 23
Масштабування,% - 25-400
Кількість копій за цикл - 1-99
Інтерфейси:
USB - є
Загальні характеристики:
ЖК-дисплей монохромний, 5 рядків
Ємність подачі, стор - 250
Ємність прийому, стор – 100

Стандартні аксесуари - мережевий шнур, керівництво користувача.

 
       

Лот №4

ДК 021:2015 - 38652120-7  Відеопроектори

ДК 016:2010 - 26.20.17-00.00 - Відеомонітори та відео проектори, використовувані в системі автоматичного обробляння інформації)

11

1.

Відеопроектор

   Матриця:

Тип матриці - DLP

Діагональ, дюйми - 0,55

Формат зображення – 4 : 3

Базове дозвіл, точок - 800х600

Максимальна роздільна здатність, точок - 1600х1200

Тип джерела світла - лампа розжарювання

Ресурс лампи в нормальному (економічному) режимі, ч - 5000 (6000)

Світловий потік в нормальному режимі, ANSI лм - 3300

Рівень контрасту - 22 000: 1

Проекційне відношення - 1.86 - 2.04

Діапазон проекційної відстані, м (хв-макс) - 1.1 - 12.5

Діагональ екрану, м (мін - макс) - 0.762 - 7.62

Інтерфейси і відеосигнали:

2 х Вхід VGA

1 х RS232

1 х Mini USB

Функції та додаткові параметри:

підтримка 3D

таймер сплячого режиму

таймер презентації

парольний захист

вушко для замка

блокування кнопок

режими DynamicEco / Перегляд фільмів / Контраст

відображення кольорів: 1.07 млрд квітів (30 біт на колір)

трапецеїдальні спотворення: +/- 40 ° (по вертикалі)

оптичне збільшення: 1.1х

цифрове збільшення: 0.8х - 2х

Комплектація: проектор, пульт дистанційного керування, VGA кабель, кабель живлення, документація

9

2.

Відеопроектор

Матриця:

Тип матриці - DLP

Діагональ, дюйми - 0,55

Формат зображення - 4: 3

Базове дозвіл, точок - 1024x768

Максимальна роздільна здатність, точок - 1920x1200

Джерело світла:

Тип джерела світла - лампа розжарювання (UHP)

Ресурс лампи в нормальному (економічному) режимі, ч - 2500 (4000)

Споживана потужність, Вт - 250

Характеристики зображення:

Світловий потік в нормальному (економічному) режимі, ANSI лм - 4000 (3200)

Контрастність зображення – 20000 : 1

Проекційні діагоналі, м - 0,53-7,62

Проекційні відстані, м - 1-9,2

Корекція верт. / горизонт. трапеції, градусів - вертикальна ± 30, горизонтальна ± 30

Характеристики оптичного тракту:

Проекційне ставлення - 1,51-1,97: 1

Коефіцієнт оптичної трансфокації - 1,3х

Фокусна відстань, мм - 16,88-21,88

Управління фокусуванням - ручне фокусування

Входи і виходи:

Відеоінтерфейси - HDMI, D-Sub, Ethernet, USB

Аналогові відеовходи - S-Video, Composite

Аудіовходи - stereo mini jack

Відео / аудіо-виходи - VGA / stereo mini jack

Сервісні порти - RS-232, USB

Підключення до мережі - Ethernet

Відеостандарти - NTSC, PAL, SECAM, HDTV

Додаткове обладнання та можливості:

Функція MHL - є

Підтримка 3D - є

Динаміки (кількість Х потужність, Вт) - 2х10

Вбудований кардрідер, DVD-плеєр, програвання з USB-носіїв - USB

Стандартні аксесуари - мережевий шнур, пульт дистанційного керування (наявність / режим "миша" / керування слайдами),

карта швидкого запуску, керівництво користувача.

2

 

За кожною характеристикою по кожній позиції  учасник у 3-ому стовбці  пише «так»,  якщо запропоноване обладнання повністю відповідає вимогам замовника. Якщо не відповідає - пише «ні» і вказує характеристики запропонованого обладнання.

 Додаток 3

до документації конкурсних торгів

ПРОЕКТ

ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ

м. ____________                                                                                                 _________ 20____ р.

Донецький національний медичний університет імені М. Горького в особі ректора Юрія Васильовича Думанського, що діє на підставі Статуту від 10.11.2014 року, надалі „Покупець”, з однієї сторони, і____________________________, що є резидентом України та має статус платника

             (найменування учасника-переможця)

податку на прибуток____________________, в особі _________________________________, що                                                                                               (посада, прізвище, ім’я та по батькові)

діє на підставі ______________________________________, надалі Постачальник ”,

     (найменування документа, номер, дата та інші необхідні реквізити)

з іншої сторони, разом іменовані надалі „Сторони”, приймаючи до уваги, що „Сторони” правомочні відповідно до установчих документів і чинного законодавства України підписувати та виконувати даний Договір, керуючись чинним законодавством України, що регулює закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти уклали цей Договір про наступне:

  1. Предмет Договору
  1. Код ДК 016:2010 - 26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них (код ДК 021:2015 – 30000000-9 Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення), (компютерна та оргтехніка в асортименті).

     1.2. Постачальник зобов'язується у 2016 році, поставити Покупцеві товар,  зазначений в специфікації/-ях (далі –Товар), що додається до Договору і є його невід'ємною/-ими частиною/-ами (далі – Специфікація/-ії), а Покупець - прийняти і оплатити такий Товар.

     1.3. Найменування / асортимент Товару, одиниця виміру, кількість, ціна за одиницю товару та загальна вартість Договору вказується у Специфікації/-ях.

     1.4. Обсяги закупівлі Товару можуть  бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.

1.5.  Постачальник підтверджує, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного законодавства України та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання всіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить цілям діяльності Постачальника, положенням його установчих документів чи інших локальних актів.

  1. Якість Товару

     2.1. Постачальник повинен  поставити   Покупцю  Товар,  передбачений цим Договором,  якість  якого  підтверджується наявністю сертифіката якості та/або паспортом виробника, технічним або іншим умовам, які пред’являються до Товару даного виду.

2.2. Постачальник гарантує якість і надійність Товару, що постачається, протягом гарантійного строку. Гарантійний строк Товару не може бути меншим від гарантійного строку заводу-виробника.

3. Ціна Договору

3.1. Ціна договору становить ________________________________________________ та   включаює ПДВ (__________)

3.2Умови договору не повинні змінюватися після  підписання договору до  повного виконання   зобов'язань    Сторонами,   крім   випадків  зменшення Сторонами договору ціни договору, та інших випадків, передбачених ч.5 ст.40 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) зміни ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

4) продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;

5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);

6) зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;

7)зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю.

3.3. Постачальник гарантує незмінність ціни на поставлений товар з моменту відправлення коштів на поточний рахунок Постачальника до моменту поставки товару Покупцю.

3.4. У випадку зміни (збільшення або зменшення) курсу іноземної валюти (долар США) на два або більше відсотків відносно курсу, який встановлений міжбанком на дату акцепту (___________ рік), Сторони мають право застосувати наступний порядок корегування ціни за одиницю товару залежно від зміни курсу іноземної валюти в рамках ціни договору:

                    Ц=(К1/К2)*Цт

- К1- курс гривні до долара, встановлений міжбанком на поточний момент проведення оплати замовника банком;

- К2 - курс гривні до долара, встановлений міжбанком на дату акцепту (_____ на  ______рік);

- Цт – акцептована ціна пропозиції конкурсних торгів.       

3.5. Зміна курсу іноземної валюти підтверджується даними Національного Банку України, які розміщуються на офіційному сайті НБУ.

3.6. Ціна за одиницю продукції, що розраховується у порядку та на умовах визначених за вищенаведеною формулою, погоджується Сторонами шляхом укладення додаткової угоди до договору.

3.7. Покупець бере бюджетні зобов’язання та здійснює платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом у відповідності до норм Статті 48 Бюджетного кодеку України.

  1. Порядок здійснення оплати
  1. Розрахунки проводяться шляхом 100%оплатиПокупцем за Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання товару на підставі накладної, наданої Постачальником.
  1. Поставка Товару

5.1. Строк поставки Товару: протягом 2016 року, але не пізніше 60 календарних днів з дня укладання договору.

5.2. Умови поставки товару: поставка товару за рахунок Постачальника.

5.3. Датою поставки Товару є дата підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Покупця з дати підписання видаткової накладної.

5.4. Місце поставки: 25015, м. Кіровоград, вул. Велика Перспективна, 1.

  1. Права та обов'язки Сторін

     6.1. Покупець зобов'язаний:

- Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений Товар.

- Приймати  поставлений  Товар, у разі відсутності зауважень,  згідно з актом приймання-передачі Товару або видатковою накладною.

     6.2. Покупець має право:

- Достроково розірвати цей Договір у разі  невиконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його за 30 днів до дати розірання Договору.

- Контролювати поставку Товару у строки, встановлені цим Договором.

- Зменшувати обсяг закупівлі  Товару  та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору.

- Не здійснювати оплату Постачальнику у разі  неналежного  оформлення документів,  необхідних для здійснення оплати (відсутність печатки (за наявності), підписів тощо).

  

  6.3. Постачальник зобов'язаний:

Забезпечити  поставку  Товару   у строки, встановлені цим Договором.

Забезпечити  поставку  Товару,    якість  якого  відповідає  умовам,  установленим розділом II цього Договору.

     6.4. Постачальник має право:

Своєчасно та в  повному  обсязі  отримувати  плату  за поставлений Товар.

На дострокову поставку Товару  за письмовим погодженням Покупця.

     У разі невиконання зобов'язань Покупцем Постачальник  має право   достроково  розірвати  цей  Договір,  повідомивши  про  це Покупця за 30 днів до дати розірання Договору.

  1. Відповідальність Сторін

7.1. У  разі  невиконання  або  неналежного  виконання  своїх зобов'язань  за   Договором   Сторони   несуть   відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором.

      7.2. Товар, що не відповідає комплекту/комплектності та/або  кількості, або/та якості може прийматися Покупцем або вантажоотримувачем на відповідальне зберігання за рахунок Постачальника, до його заміни та/або доукомплектації. Постачальник зобов'язаний розпорядитися Товаром, прийнятим на відповідальне зберігання протягом 10 днів. Якщо  Постачальник у цей строк не розпорядиться Товаром, Покупець має право реалізувати Товар для відшкодування понесених своїх збитків.

      7.3. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені дефекти або невідповідність якості Товару, обумовленої Договором, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти Товару за його  місцезнаходженням або замінити  неякісний Товар на Товар належної якості в узгоджені Сторонами строки,  але не більше 20 календарних днів з дня отримання повідомлення від вантажоотримувача чи Покупця про дефекти або невідповідність якості Товару.

      7.4. За постачання Товару неналежної якості або некомплектного Товару, Постачальник виплачує Покупцю штраф у розмірі 20 % від вартості Товару неналежної якості  або некомплектного Товару.

      7.5. У випадку неповідомлення або несвоєчасного повідомлення про дату відвантаження Товару Постачальник виплачує Покупцю штраф у розмірі 1% від вартості Товару, про відвантаження якого було неповідомлено або не своєчасно повідомлено.

      7.6. У випадку невиконання Постачальником взятих на себе зобов’язань по даному Договору, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі збитки, що завдані йому таким невиконанням, у тому числі за простій транспорту, що виник через відсутність необхідних для приймання Товару документів.

  1. Обставини непереборної сили

     8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або  неналежне  виконання  зобов'язань  за  цим  Договором  у разі виникнення обставин непереборної сили,  які не  існували  під  час укладання   Договору   та   виникли  поза  волею  Сторін  (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).

     8.2. Сторона,  що не  може  виконувати  зобов'язання  за  цим Договором  унаслідок  дії  обставин непереборної сили,  повинна не пізніше  ніж  протягом  7  днів  з  моменту  їх   виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

     8.3. Доказом  виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або органом, на який покладені обов'язки по ліквідації таких обставин.

     8.4. У  разі  коли  строк  дії  обставин  непереборної   сили продовжується більше ніж 60 днів, кожна із Сторін в установленному порядку має право розірвати цей Договір.

    8.5. У разі попередньої оплати Постачальник  повертає  Покупцю  кошти  протягом  трьох  днів  з  дня розірвання цього Договору.

  1. Вирішення спорів

      9.1. У випадку виникнення  спорів  або  розбіжностей  Сторони зобов'язуються   вирішувати  їх  шляхом  взаємних  переговорів  та консультацій.

      9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори  (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.

  1. Строк дії Договору

     10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та скріплення його печатками (за наявності) сторін і діє до 31 грудня 2016 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного виконання зобов’язань.

  1. Інші умови

     11.1. Всі доповнення, специфікації і додатки до Договору є його невід'ємними частинами, якщо вони викладені в письмовій формі, підписані уповноважними представниками Сторін та скріплені їх печатками.

     11.2. Постачальник не має права передавати свої права та обов`язки  за Договором третім особам без письмової згоди Покупця.

     11.3. Взаємовідносини Сторін, не передбачені Договором, регулюються чинним законодавством України.

     11.4. Сторони зобов'язуються письмово повідомляти одна одну у випадку прийняття рішення про ліквідацію, реорганізацію або банкрутство однієї із Сторін у строк не пізніше 3-х календарних днів із дати прийняття такого рішення.

     11.5. У разі зміни  місцезнаходження, банківських реквізитів, статусу платників податків  Сторони, така Сторона зобов`язана письмово повідомити іншу Сторону протягом 3-х днів  про такі зміни. 

     11.6. Договір складений українською мовою в двох  примірниках (1 примірник Постачальнику та 1 примірник Покупцю), які мають однакову юридичну силу.

12. Місцезнаходження та банківські

реквізити Сторін

ПОСТАЧАЛЬНИК ПОКУПЕЦЬ
 

 

Донецький національний медичний університет імені М. Горького

 

Адреса юридична: м. Красний Лиман, вул. Кірова, 27, 84404

Адреса поштова: м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 39, 84300

р/р____________________в ___________________ 

МФО 820172

код ЄДРПОУ 02010698

ІПН 020106905632

від Постачальника:

від Покупця:

           ____________________ М.П.

          ________________________ М.П.

 

                       

 

 

            Додаток №________

до Договору №__________ від __________

СПЕЦИФІКАЦІЯ №_____

від «___» ______________ 20__ р.

п/п

Найменування Товару

 

УКТ ЗЕД*

Одиниця виміру

Кіль

кість

Ціна за одиницю без ПДВ, (грн.)

ПДВ,

(грн.)

Загальна вартість без ПДВ, (грн.)

Загальна вартість із ПДВ,

(грн.)

                 

УКТ ЗЕД* вказується якщо товар імпортного походження

  1. Загальна вартість Товару, що поставляється по цій Специфікації, складає  ___________(______________________________________________________________) гривень, у т.ч. ПДВ________ .

2. Ця Специфікація  є невід’ємною частиною вищевказаного Договору.

3. Ця Специфікація складена в 2-х (двох) примірниках (1 примірник Постачальнику та 1 примірник Покупцю).

ПІДПИСИ СТОРІН:
Постачальник:  Покупець:

 

 

    Додаток 4

до документації конкурсних торгів

Вимоги до розрахунку ціни пропозиції конкурсних торгів.

 

1. Ціни вказуються із врахуванням податку на додану вартість та вартості інших витрат, необхідних для виконання договору на умовах, визначених цією документацією конкурсних торгів.

2. Учасник зазначає ціну пропозиції з урахуванням всіх витрат, пов'язаних з товаром, до моменту здійснення його поставки у відповідності до умов цієї документації конкурсних торгів, в тому числі транспортні витрати, витрати на страхування, витрати митних процедур, а також усі мита, податки та інші збори, що підлягають сплаті при імпорті товару та які необхідні для його транзитного перевезення через будь-яку країну до моменту здійснення його поставки. Вартість митних процедур в країні імпорту покладається на Учасника.

3. Учасник повинен чітко зазначити асортимент (який вимагається інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) предмету закупівлі із зазначенням окремо ціни кожної одиниці по асортименту, а також, в разі наявності, складові частини (комплектація) предмету закупівлі.

4. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів та ліцензій для постачання товару та самостійно несе всі витрати, пов’язані з їх отриманням.

5. Якщо ціна пропозиції конкурсних торгів не включає будь-яких витрат Учасника, про які зазначається в цій документації конкурсних торгів, такі витрати покладаються на Учасника.

6. Загальна вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.

7. Усі витрати, що Переможець торгів передбачає нести, виконуючи усі умови договору, враховані в загальній ціні Пропозиції. Невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть.

8. Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції конкурсних торгів не відшкодовуються Замовником (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).

Додаток 5

до документації конкурсних торгів

 

Лист – згода

 

Відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.10 №2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про здійснення державних закупівель», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтво платника податку, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифіковані дані:номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процесі конкурсних торгів, цивільно-правових та господарських відносин.

Дата___________

Керівник __________________________________________________

підпис

М.П.



Copyright © 2005 - 2016 Донецький національний медичний університет
Back to top